(BARCELONA GAY LIVE BLOG)

INFIDELS

Hi havia una vegada una sèrie anomenada TV3. Era una sèrie feta en la televisió pública d’un petit país anomenat i que es caracteritzava, la sèrie, per concentrar-se en els sentiments i les emocions.

Mai oblidaré aquesta sèrie. Ha estat una sèrie que m’ha fet veure que hi ha una altra manera de fer una sèrie.

Ara que ja s’acaba la sèrie a TV3 hi ha hagut una mica de polèmica en el sentit de si havia hagut pressions polítiques. Evidentment jo no ho sé però si puc dir que fa unes setmanes mentre veia aquesta sèrie em vaig sentir molt content, per una vegada, de TV3, perquè emetia una sèrie que no era precisament la sèrie que hagués signat Duran i Lleida.

Dolo, la cantant de Pastora és una de les actrius que més carinyo li he agafat potser perquè una vegada vaig parlar amb ella en un concert i em sembla una dóna fascinant.
Per una altra banda la psiquiatra, l’escriptora també m’agradaven.
Infidels era un cant a la llibertat. Nascuda en temps de tripartit, morta en temps de CiU. Deu ser casualitat.

Bé, aquest 12 de març comença per Internet Gayxample …

Leave a Reply

