(BARCELONA GAY LIVE BLOG)

LES AMANTS DE DURAN I LLEIDA

Avui surt a EL PERIÓDICO un article amb paraules de Duran i Lleida i de Alfons López Tena. He llegit les paraules amants i examants. La veritat és que jo no tinc ni idea de la vida sexual del senyor Duran i Lleida. Ni ho sé ni m’importa.

I de fet encara que sàpiga que és molt devot de visites papals i de famílies tradicionals (sense amants m’imagino) i de metges que prescriuen , il·legalment, cures contra l’homofòbia, perdó, contra l’homosexualitat doncs bé, encara que el CV sigui aquest això no fa que m’interessi el més mínim la vida sexual d’aquest gran senyor.  Si aquest senyor – que tant agrada del Papa i tan poc d’homosexuals i immigrants –  porta una doble vida a Madrid o a Barcelona o allà on sigui és un problema familiar seu.

Sobre Joana Ortega, no cal cap comentari. Els seu currículum ho diu  tot. I mai millor dit.

3 responses

  1. L’ARTICLE ORIGINAL DE TENA: http://in.directe.cat/alfons-lopez-tena/blog/5473/de-la-insidia-i-de-duran

    March 19, 2011 at 10:41 am

Leave a Reply

