(BARCELONA GAY LIVE BLOG)

GANG BANG AL TNC

Arriba al TNC l’obra GANG BANG (Obert fins a l’hora de l’Àngelus) de JOSEP MARIA MIRÓ. I arriba amb molta polèmica. Pel que es veu l’acció transcorre en un lloc d’ambient, LA LLUM, justament el cap de setmana en el qual el Papa va visitar Barcelona.

La veritat és que entenc perfectament que hi hagi gent que s’ho prengui malamanet que la Generalitat estigui relacionada amb una obra on sembla que l’església no surt gens ben parada. Jo també m’ho vaig prendre molt malament quan vaig veure el munt de Mossos d’Esquadra que hi havia a Barcelona per a que el Papa pogués anar fer una missa on els homosexuals tampoc no van sortir gens ben parats. Però no cal que s’ho prenguin tan malament. Amb el temps les males experiències es van oblidant. Jo ja m’havia oblidat del cap de setmana en que un senyor molt important va venir a Barcelona a trepitjar els meus drets simplement perquè la meva orientació sexual no és del seu agrat.

Val a dir, però, que els responsables diuen que l’obra no parla contra la esglèsia. Suposo que s’ha de veure l’obra per saber-ho. Per això, quan va venir el Papa a Barcelona, encara que jo no sigui cap devot, vaig seguir la missa per veure per mi mateix el que deia (i la conclusió que vaig treure: que no calen mals gestos o males paraules per discriminar als gais: en cap moment el Papa va sembla barroer. Simplement va parlar de familia natural. Vaja, que e spot discriminar sense necessitat de ser groller sinó fent servir un vocabulari refinat.)

Això és el que diu Benet i Jornet sobre l’obra: http://www.tnc.cat/uploads/externes/web1011/proleg_gang.pdf

ENLLAÇ: http://www.ara.cat/cultura/Josep_Maria_Miro-e-cristians-Gang_bang_0_448155643.html

Aquí he trobat una entrevista al director de l’obra, Josep Maria Miró: http://www.la-ratonera.net/numero30/n30_jmmiro.html

Leave a Reply

