(BARCELONA GAY LIVE BLOG)

FRICCIONS AL BIPARTIT

Tinc la sensació que aquests darrers dies ha hagut moltes friccions dins de CiU però que s’ha anat amb compte de que a l’exterior sortissin poques mostres d’aquesta fricció. Tinc la sensació que Artur Mas deu està molt emprenyat amb això del CV de Joana Ortega. D’alguna manera és com si per culpa d’Unió l’estiguessin tacant.

Fa uns dies el diputat Tena va parlar de corrupció, amants, examants i coses més fortes referint-se a Duran i Lleida (i curiosament a TV3 i a certs diaris no han dit res!) i encara estic esperant que Duran i Lleida digui alguna cosa.

Amb això de l’impost de successions també sembla que hi hagut friccions segons llegeixo als diaris.

En definitiva, que tinc la sensació que aquests darrers dies ha degut haver un malestar increïble entre Unió i Convergència. I només hem vist la punta de l’iceberg.

Em pregunto si els de Unió també han parlat amb Mascarell per intentar que Gang Bang no es fer al TNC. No crec, però vaja, tot és possible en aquest món.

Leave a Reply

