(BARCELONA GAY LIVE BLOG)

XAVI MAÑE

Un dels protagonistes de Gayxample és Xavi Mañe. El Xavi de Berga a Gayxample. És el personatge que va iniciar el primer capítol i potser un dels personatges que més em criden l’atenció. Curiosament, aquesta mirada tan maca que té i altres coses em recorden moltíssim a un conegut que tinc o sigui que quan veig la sèrie no puc deixar de recordar-me del meu conegut.
Estic tan acostumat a les sèries de TV3 on sempre surten els mateixos actors i actrius que la posiblitat de veure una sèrie on no surten els de sempre és aire fresc!

Veig que hi és a Facebook però no sé com enllaçar. Si entreu al Facebook de la sèrie suposo que podreu accedir al seu Facebook.

Leave a Reply

