(BARCELONA GAY LIVE BLOG)

DOS ESPONTANIS HAN PUJAT A L’ESCENARI DEL GANG BANG

Aquest març de 2011 ha acabat amb dos espontanis pujant a l’escenari on s’interpretava l’obra Gang Bang.

La veritat és que quan estàs veient una obra de teatre i veus gent pujant a l’escenari sempre pots pensar que deu ser part de l’obra.

Però pels actors que fan l’obra deu ser terrible perquè després de la polèmica que hi hagut amb certs grups el fet que algú no conegut pugi de sobte a l’escenari, a més de desconcentrar-te, és una clara intimidació perquè un no sap quines són les intencions reals dels desconeguts.

Se suposa que el fet que una obra relacionada amb el món gai sigui atacada d’aquesta manera m’hauria d’indignar. Però de fet si estic indignat és potser més perquè no estic indignat. Com a homosexual estic tan acostumat a sentir-me tan amenaçat que fets com els que han passat al TNC no deixen de ser un episodi desagradable però no estrany.

Respecte a la vessant religiosa de l’incident m’ha semblat molt adient que hagin mencionat Franco. Ha estat un detall molt esclaridor.

Comments are closed.