(BARCELONA GAY LIVE BLOG)

JO CREC EN BARCELONA I SPANAIR STAR

Pel que es veu Spanair treurà una campanya que farà servir la frase JO CREC EN BARCELONA i amb una nova tarjeta anomenada SPANAIR STAR. Sembla ser que només per tenir la targeta un ja podrà fer un viatge de franc!

A veure de què es tracta …

Per cert, com Barcelona també es coneix com BCN, potser la frase podia haver estat JO CREC EN BCN …

Parlant de companyies aèries us deixo un video de AIR NEW ZEALAND. Per què les companyies aèries que volen a una ciutat tan oberta com Barcelona no s’atreveixen a fer videos així? Amb el que m’agradaria veure a Josmar fent un video semblant … Seria Superfort ..!

—-
Aquest 4 d’abril ja he visitat el web de JO CREC EN BARCELONA!: www.jocrecenbarcelona.cat

Leave a Reply

