(BARCELONA GAY LIVE BLOG)

ME LA TALLO I EM FAIG MONJA

Foto da APM

Image via Wikipedia

Aquestes darreres hores a TV3 per publicitar l’APM, sovint es pot sentir una frase tal com ME LA TALLO I EM FAIG MONJA.

la veritat és que estic sobtat que a tv3, a tothora, es pugui sentir una frase com aquesta. La trobo massa barroera per sentir-la una i una altra vegada en una televisió pública. Però, vaja deu ser que els que governen TV3 són més modern que jo. A mi aquesta frase sempre m’ha recordat a converses de mascles presumint d ela seva virilitat i evidentment heterosexualitat.

Bé, serà qüestió d’anar aprenent de TV3, la d’ells …

Leave a Reply

