(BARCELONA GAY LIVE BLOG)

LA REPÚBLICA ISLÁMICA DE ESPAÑA

Perdoneu que posi el títol d’aquest post en castellà però m’imagino que si algun dia tinguessim una república islàmica a Espanya un dels noms oficials seria en castellà. L’altre nom m’imagino que seria en àrab.

Pilar Rahola acaba de publicar un llibre en català i en castellà amb el títol LA REPÚBLICA ISLÀMICA D’ESPANYA en català i LA REPÚBLICA ISLÁMICA DE ESPAÑA. Desconec si el llibre s’està traduint també a l’àrab però suposo que donat el tema no semblaria gaire desencertat.

Us he de dir que la primera vegada que he sentit el nom d’aquest nou llibre m’he emprenyat. El primer que he pensat és: ja està, ja hi ha algú que vol aprofitar les tensions que hi ha a les nostres ciutats entre gent de diferents cultures per vendre més. Després m’hi he anat a una web on parla del llibre i llavors ja m’he calmat una mica més perquè pel que es veu el llibre no està en contra de l’Islam sinó de la part fanàtica i intolerant.

Sense llegir el llibre no puc dir res més. De totes maneres, parlant de religions, encara me’n recordo que fa uns mesos, el cap d’una religió que mensté els homosexuals va fer una missa a Barcelona i TV3 i Montilla i Mas i Duran es van agenollar a la seva homòfoba missa.

Només recordar aquells milers de mossos d’esquadra fent-li el passadís a l’homòfob més poderós del món pels carrers de Barcelona encara em fan dubtar de que encara no vivim, EN EL FONS, I A CATALUNYA, a l’EDAT MITJA.

En fi, suposo que semprè vendrà més parlar dels pecats aliens que dels pecats propis. I no dic aliens i propis perquè consideri allò islàmic aliè i allò cristià propi sinó perquè Pilar Rahola m’imagino que es va criar en una família d’origen cristià.

Leave a Reply

