(BARCELONA GAY LIVE BLOG)

“La mia parte omosessuale è lesbica” – Silvio Berlusconi

He d’admetre que Silvio Berlusconi no és pas sant de la meva devoció però també he d’admetre que avui, aquest home, potser per primera vegada, m’ha fet riure i adonar-me que encara que no sigui sant de la meva devoció es pot entendre perquè té tans seguidors: Berluscuní és graciós.

Com es pot sentir al video algú li diu SEI BELLO i llavors el parla del 25% de homosexualitat i que ell també té homosexualitat però acaba dient quelcom com “però jo he descobert que la meva part homosexual és lèsbica”.

Ho trobo molt graciós i de fet, i per primer cop també, m’he sento afortunat dels llaços lingüístics amb Itàlia. Aquest acudit de Berlusconi m’ha fet adonar que m’estimo moltíssim Itàlia.

Què fort si un polític que trobo populista i que no m’agrada aconsegueix entendrir-me amb la les seves ocurrències ara entenc totalment perquè aquest home ha arribat a on ha arribat. Sap ficar-se la gent a la butxaca.

Estaré pecant com a homosexual per haver-me agradat un acudit de Berlusconi?

Leave a Reply

