(BARCELONA GAY LIVE BLOG)

JORDI PETIT NO PORTARÀ MÉS LA CREU DE SANT JORDI

Roda de Premsa amb en Duran sobre la multirein...

Image by Xavier Trias via Flickr

Fa uns dies vaig escriure un post dient que una de les coses bones que tenia el fet que a Duran i Lleida li donessin la Creu de Sant Jordi és que jo personalment em sentia llavors molt afortunat, afortunadíssim,  de no tenir-la.

Com estic acostumat a que moltes coses que  jo trobo malament o desagradables sembla que no provoquen grans reaccions doncs després d’escriure aquell post ja no hi vaig pensar més en allò de la Creu de Sant Jordi. De fet més tard vaig estar embolicat fent un post sobre l’embolic de Duran i Lleida sobre un vot de Joana Ortega. I curiosament, potser vaig veure que actuava d’una manera tan desafortunada en Duran que fins i tot li vaig agafar cert carinyo passatger.  Vaig pensar, pobre home, en quins embolics es fica. Tan llest que és per algunes coses i tan criatura per unes altres.

Avui però llegeixo que Jordi Petit i Empar Pineda no portaran més la Creu de Sant Jordi. Sembla que no troben bé que als 30 anys de l’aparició de la SIDA no s’hagi donat cap Creu de Sant Jordi a cap representant de la lluita contra la Sida. I sobre la Creu a Duran i Lleida recorden les seves declaracions sobre “curar” l’homosexualitat.

Com es pot entendre, els entenc perfectament. No té cap sentit que a ells els hi donin una Creu de Sant Jordi per lluitar pels drets lgtb si també rep una Creu de Sant Jordi algú que menysté l’homosexualitat.

En fi, per la única cosa que si m’agradaria que algun dia em donessin aquesta Creu és per poder dir que jo, com a homosexual, mentre un homòfob tingui aquesta creu, jo no la vull aquesta creu, que moltes gràcies però que no la vull.

Leave a Reply

