(BARCELONA GAY LIVE BLOG)

EN DEFENSA DE NÚRIA DE GISPERT

Fa uns dies vaig veure una foto de Núria de Gispert vestida de fada. Va ser una foto que no em va atreure i vaig continuar mirant altres coses al diari. I de fet m’havia oblidat completament de la foto de la presidenta del Parlament. L’únic que recordo és que la foto no em va atreure. Suposo que si hagués estat d’un xicot de bon aspecte la meva reacció hagués estat molt diferent.

Doncs bé, ara he llegit que alguns membres de CiU han criticat una foto que a mi personalment no em va agradar però que més bé em va deixar indeferent.

Aram doncs, he tornat a veure la foto, aquest cop amb deteniment, i he llegit l’article a EL PAÍS i em sap greu que hagin criticat a la presidenta del Parlament tot fent veure que no era propi d’una Presidenta del Parlament de Catalunya posar-se aquest disfraç. Doncs a mi em pot semblar que estèticament li favoreix o no però em sembla genial que s’hagi posat aquest disfraç.

En el món dels homes tot ha de ser seriós i avorrit ..: la majoria d’homes en certs llocs van vestits tots iguals. Horrible! Mentrestant les dones veuen les coses d’una altra manera i li donen molta més importància a portar robes diferents. Dic això perquè quan sento homes de CiU criticant a la Presidenta del Parlament trobo que no tenen una cosa molt important: que Núria de Gispert no té le slimitacions que solen tenir els homes!

En fi, que encara que jo no tinc cap relació amb CiU em sap greu que Núria de Gispert sigui atacada pel vestit de fades. Em pregunto, si aquesta mateixa gent que ataca a la presidenta del Parlament per la foto de fades alguna vegada s’han queixat perquè un polític entri a un càrrec amb un pes i quatres anys més tard surti molt més grasset.

Leave a Reply

