(BARCELONA GAY LIVE BLOG)

INSULTS RACISTES?

Encara que no m’agrada el futbol poc a poc em vaig fent una idea del Real madrid i del Barça. Gràcies a TV3 ja sé que el Barça és un equip perfecte ple de bona gent mentre que el Real Madrid és tot el contrari. Aquesta és la conclusió que trec després de veure Crackòvia o veure la secció esports del telenotícies.

Doncs avui m’he quedat de pedra perquè sento que hi ha una acusació contra un dels jugadors del Barça, Busquets, per uns insults racistes on diu Mono. Evidentment això no pot ser possible ja que des de TV3 m’han deixat claríssim que el Barça és perfecte o sigui que suposo que deu ser cosa dels dolents que s’ho han inventat.

He mirat el video i la veritat és que no entenc perquè Busquets es tapa la boca. En fi, serà qüestió de llegir la premsa d’altres països per intentar saber què passa perquè amb la premsa d’aquí és evident que no treuré aigua clara.

En fi, tant de bo que tothom que s’indigna tant pel racisme als camps de futbol, indignació que comparteixo, també s’indignessin per l’homofòbia als camps de futbol.

Leave a Reply

