(BARCELONA GAY LIVE BLOG)

TELEMADRID DÓNA UNA IMATGE DE GUARDIOLA TOTALMENT CONTRÀRIA A LA DE TV3

Em sembla que amb satèl·lit o amb un canal digital es pot veure Telemadrid des de Catalunya però com el que tinc és tdt el que veig normalment és TV3. I veient TV3 el que veig és que Guardiola és gairebé un Déu mentre el Reial Madrid és el pitjor que un pot trobar. A vegades veient Crackòvia em fa vergonya que es pugui caure tan baix de donar una imatge tan denigrant del Reial Madrid simplement perquè el Reial Madrid no és un equip català doncs és obvi que si fos un equip català la imatge no fóra dolenta.

Dic tot això perquè en veure el que diu Telemadrid de Guardiola l’únic que constato és que sembla que no és només TV3 una televisió que manipola l’esport sinó que a Telemadrid fan exactament el mateix.

Em sap molt de greu el que fan TV3 i Telemadrid perquè es parteix d’una base que no m’agrade gens i és el fet que se presuposa que TV3 ha de donar suport als equips de Catalunya i Telemadrid ha de donar suport als equips de Madrid. I per mi això és erroni perquè no veig cap raó pel que un català no pugui ser d’un equip no català i llavors no entenc perquè TV3 ha de donar suport al Barça o Telemadrid al Reial Madrid. O és que un català que sigui del Reial Madrid o un madrileny que és del Barça no paguen igualment els impostos amb que TV3 i Telemadrid es financien. El problema és que s’ha polititzat l’esport.

En definitiva que quan veig que a Telemadrid denigren vilment la figura de Guardiola me n’adono que per desgràcia els madilenys tampoc tenen una televisió com hauria de ser.

Per cert, si Telemadrid és la televisió d’Esperana Aguirre com es diu al video des de TV3 suposo que llavors s’ha d’acceptar que TV3 és la televisió d’Artur Mas?

A Telemadrid sembla que els molesta que Guardiola parli de Catalunya a les seves rodes de premsa. A mi també em molesta però no sé si per la mateixa raó. A mi em molesta perquè per mi una empresa privada que portarà publicitat d’emirat homòfob jugant a un esport homòfob és simplement una empresa privada que portarà publicitat d’un emirat homòfob jugant a un esport homòfob. Abans preferia sentir-me representat per Carmen de Mairena que pel Barça. Un club privat amb sponsors homòfobs i envoltat d’homofòbia de cap manera pot representar a un país mil·lenari com Catalunya. I em sap greu que quan Guardiola parla del Barça ho faci com si estigués representant a Catalunya. En aquest sentit Mourihno dirà tonteries i tonteries i serà desagrable i desagradable però almenys no erigeix el Reial Madrid com a representat de cap país! És una vergonya que sent Barcelona una ciutat de les més gay-friendly del món tingui un equip de futbol que no estigui a la seva alçada i no sigui gens gay-friendly i fins i tot porti publicitat d’un país on els gais van a la garjola. Ja estic fart que em vulguin fer veure que aquest club representa Catalunya. És que els homosexuals de Catalunya no som Catalunya també?

bé, per acabar només dir que en qualsevol cas hi ha les jutjats tant per uns com per altres davant de les greus acusacions que es veuen en aquest video. A mi no m’agrada que Guardiola faci ús del sentiment català per a benefici d’una empresa privada amb sponsors homòfobs però tampoc m’agrada que des de Telemadrid el maltractin tal com fa TV3 també amb els Reial Madrid a Crackòvia. En fi, que vagin als jutjats si ho creuen convenient. Em sembla que és molt greu l’acusació sobre Guardiola.

One response

Leave a Reply

