(BARCELONA GAY LIVE BLOG)

SURFISTES EN CÀMERA LENTA

Avui als 30 minuts han parlat de ELS AMICS DE LES ARTS, MISHIMA, MANEL i ANTÒNIA FONT.
Quan han parlat d’Antònia Font me n’he adonat que no conec el que estan fent ara però que des de fa uns anys el seu nom el tinc molt present. Me’n recordo d’haver vist fa uns anys que hi havia un concert d’Antònia Font i llavors jo volia anar però no hi vaig poder anar.
I ha passat el temps i al final no sabia perquè per mi era important Antònia Font. Sabia que era un grup a tenir en compte però no sabia perquè.

Ara fa una estona he mirat a youtube a veure quina cançó d’Antònia Font era la que potser m’havia cridat l’atenció i no he trobat res. Però mentre cercava i cercava llavors de sobte m’ha vingut al cap la imatge del mar i un surfista! I llavors ja he sabut perquè per mi Antònia Font era un grup per recordar! Era perquè Joan Miquel Oliver havia fet al 2005 una cançó que m’havia agradat que es deia SURFISTES EN CÀMERA LENTA. Això de surfistes en càmera lenta m’havia semblat una imatge boníssima. Era un títol que el suggeria una imatge molt maca. Ho trobava genial. Aquí hi el video. Me’n recordo d’haver sentit la cançó a la radio.

Leave a Reply

