(BARCELONA GAY LIVE BLOG)

DUES DONES DIVINES

ABANS DE VEURE PRIMER CAPÍTOL …

El 9 de maig de 2011 ha estat el dia triat per TV3 per estrenar la sèrie DUES DONES DIVINES. Quan escric aquest començament de post encara falten uns quants minuts perquè comenci i tinc la sensació que aquesta comèdia serà d’aquells que es recordaran en molt de temps. Rosa Maria Sardà i Verónica Forqué són les dues dones i Mimí (Rosa) parla en català i Piluca (Verónica) parla en castellà. Desconec si això és una casualitat – el fet que Verónica formi part de la comèdia – o hi ha la finalitat d’atreure a TV3 gent que normalment veu la tele en castellà.

Encara que encara no he vist la sèrie no m’estranyaria que aquesta sèrie acabi algun dia veient-se a tot l’estat amb subtítols.

… DESPRÉS DE VEURE PRIMER CAPÍTOL

Bé, acabo de veure el primer capítol i la veritat és que estic molt decebut. No m’ho puc creure que amb dues actrius tan bones hagi sortit una sèrie que no trobo divertida i a més a més fins la trobo una mica que mareja amb tot passant massa depressa i fins i tot amb les acceleracions que hi ha pel mig. L’única cosa que m’ha agradat és l’escena dels ratolins. ës la única part del capítol on es respirava pau. Encara que fos en companyia dels ratolins. Com trobo a falta la sèrie Infidels o Sagrada Família. En fi, sempre em recordaré de Rosa María Sarda i de Verónica Forqué en el paper que fan en altres films.

No entenc com en un món on tenim massa informació i stress es fa una sèrie tan stressant visualment i verbalment. Quin embolic, quin mareig!

Igual sóc jo que no tinc una bona nit però no m’he divertit gens veient aquest capítol.

Leave a Reply

