(BARCELONA GAY LIVE BLOG)

HA NACIDO UNA ESTRELLA

Ja fa unes quantes setmanes que he fet una descoberta i em pregunto si algú més se n’haurà adonat.

Des de fa unes setmanes he descobert a un xicot que potser en uns anys sigui famós a tot Catalunya i més enllà.

Es tracta d’un xicot que crida molt l’atenció perquè té una manera de vestir, de moure’s i de fer que el fan únic. Si jo tingués una productora el contractaria sense cap dubte.

És tan singular que fins i tot no us puc dir de quina raça és.

Quan el veig pel carrer tinc la sensació d’haver trobar un nou Dylan o Marley.

Camina d’una manera que sembla que estigui dins d’una pel.lícula.

És evident que a Catalunya hi ha molta gent molt atractiva a la qual fixar-nos però aquest xicot no em crida pas l’atenció perquè sigui atractiu – de fet no sé si ho és – sinó perquè només veure com es mou, com vesteix i les coses que fa està clar que a Catalunya tenim un tresor.

Té un pentinat i una manera de vestir que no té res a veure amb els altres xicots. És tan singular.

Dic tot això perquè si algun dia aquest xicot arriba a ser famós em farà gràcia llegir aquest post.

En aquests moments aquest xicot deu tenir com a molt 20 anys.

Leave a Reply

