(BARCELONA GAY LIVE BLOG)

ACTIVITATS DEL BARÇA RELACIONADES AMB EL DIA INTERNACIONAL CONTRA L’HOMOFOBIA

Gay flag nice

Image via Wikipedia

Donada la gran importància que té el Barça a Catalunya i al món m’imagino, que fidel als valors de Barcelona, el Barça es deu sumar d’alguna manera al Dia Internacional contra l’Homofòbia. Estic convençut de que el Barça, que és més que un club, deu ser un dels pocs clubs del futbol del món que es pren seriosament això de lluitar contra l’homofòbia. Desconec però, què fa el Barça contra l’homofòbia. Que jo sàpiga para per ara al Barça no hi cap homosexual declarat i la seva nova samarreta fa publicitat d’un país on els homosexuals van a la garjola. però estic convençut, que un club tan prestigiós com el FC BARCELONA de ben segur que fa quelcom contra l’homofòbia. Llàstima que no es vegi.

Qui sap, potser demà el Barça juga contra les Panteres Grogues i jo no ho sé. De ben segur que alguna cosa fan. Són MÉS QUE UN CLUB.

Leave a Reply

