(BARCELONA GAY LIVE BLOG)

EL GAYXAMPLE DEL GAIXAMPLE A L’AVUI!

Una mica abans de que comencés la sèrie GAYXAMPLE La Vanguardia va treure un article parlant de la sèrie. Ara que ja s’ha acabat la primera temporada hi ha dos articles a L’AVUI sobre aquesta sèrie. Els he trobat d’una manera molt estranya. Simplement estava llegint L’AVUI …:

LA MARCA GAIXAMPLE, SENSE COMPLEXOS

EL DIA A DIA AL GAYXAMPLE

En aquest segon enllaç és on es pot llegir més sobre la sèrie GAYXAMPLE i fins i tot es poden llegir diferents valoracions.

Potser algú que segueixi aquest blog es deu pensar que jo estic enamorat d’aquesta sèrie i que m’encanta. Doncs jo també li veig coses que es podrien millorar però el simple fet de tenir una sèrie que posi a Barcelona en el mapa de les sèries gais a Internet em sembla suficient per donar-li tot el meu suport a aquesta sèrie. I de fet trobo que està molt bé la seva música i la decoració del pis de l’Álex. I la Montse i la noia embarassada d’Argentina les trobo adorables. I la imatge té una qualitat i un saber fer que m’agrada sobretot si es té en compte que aquesta sèrie se’ns ha ofert de franc! Només espero que aviat hi hagi una segona temporada! 

Leave a Reply

