(BARCELONA GAY LIVE BLOG)

EL QATAR FOUNDATION A LA SAMARRETA DEL BARÇA PODRIA SER PART D’UN PACTE ENTRE ESPANYA I QATAR?

Colores Barça 1024x768

Image via Wikipedia

Des de fa setmanes m’estic queixant de que el Barça porti publicitat d’una dictadura homòfoba però darrerament estic pensant que potser això de la samarreta del Barça no deixa de ser un petit detall d’un molt més gran acord entre l’emir de Qatar i persones molt influents de l’estat. La visita de l’emir al Rei Joan Carles em sembla una clara evidència.

Em pregunto si no podria estar passant que els 150 milions d’euros per la publicitat a la samarreta no siguin una quantitat insignificant respecte auna altra quantitat desconeguda que Qatar hauria posat a la taula i la qual molta gent de l’estat estaria treient profit.

A Qatar s’ha de fer la final del 2022 de futbol i hi ha molt per construir. Tinc la sensació que potser Qatar està deixant en aquí molts més diners dels que ens pensem. I que això de la samarreta sigui un petit detall en un planning molt més gran.

En resum, que tinc la sensació que potser no estem simplement davant d’un club que portarà publicitat molt ben pagada sinó davant d’un munt d’interessos molt més importants i on el Barça és una petita part.

Tinc sospites que hi ha unes quantes persones que es poden estar fent d’or gràcies a Qatar.

Tinc la sensació que aquí hi ha gat amagat. No és normal que el Barça que porta publicitat d’UNICEF ara posi UNICEF a prop del cul i QATAR FOUNDATION al davant.

El temps dirà si le smeves sospites tenien raó de ser. Si hi ha sospites que Qatar ha comprat el mundial del 2022 no em sembla gens estrany que sospiti que aquí a l’estat també ha comprat més dle que sabem.

Si jo fos la UNICEF li demanaria al barça 150 milions per portar la publicitat d’UNICEF a prop del cul. Si tots els diners de Qatar Foundation anessin a parar a l’UNICEF no faria tants d’escarafalls sobre la Qatar Foundation.

Leave a Reply

