(BARCELONA GAY LIVE BLOG)

LA TIPOGRAFIA DE LA QATAR FOUNDATION

Si un es fixa a la samareta del Barça amb la publicitat de la Qatar Foundation és fàcil adonar-se que fins i tot la tipografia de Qatar Foundation pot no agradar.

Em sembla una topografia que no és gens moderna i fins i tot la troba un xic arrogant i guerrera!

Us heu fixat a la Q? Si us hi fixeu bé a la part de sota de la Q sembla una espasa. Em recorda a l’espasa que surt a la bandera de l’Arabia Saudita.

Jo no dic que sigui una Q lletja o maca però a mi aquesta Q que sembla portar una espasa no m’agrada. Aquesta Q, el seu estil, la seva tipografia no trobo que tingui res a veure amb Barcelona. La veig una Q pretenciosa, gens moderna i de temps passats. Ideal per un film de Lawrence of Arabia però no pas per un club d’una ciutat de disseny com Barcelona!

Bé, suposo que si Qatar fos un país gay friendly potser en aquests moments estaria lloant aquesta Q però com és un lloc molt homòfob fins i tot la Q la trobo malament.

Aquesta tarda he vist un nen que portava una samarreta del Barça pel carrer i es podia llegir Qatar Foundation. M’imagino que en poc temps milions de nens d’arreu del món estaran fent publicitat a una dictadura homòfoba. El pitjor de tot és que ens anirem acostumant! Fins i tot jo que estic tan en contra d’aquesta publicitat us puc assegurar que en veure el noi amb la samarreta de la Qatar Foundation no m’ho he pres tan malament com em semblava que m’ho prendria! M’imagino que potser el mateix passava a Alemanya en temps de l’esvàstica. La gent es devia acostumar. Quina desgràcia.

Demà em sembla que presenten la samarreta. Al programa Divendres de TV3 han parlat de la samarreta i això de la Qatar Foundation ho han comentat com si fos una polèmica que ja no existeix i fins i tot el director de l’Ara ha dit quelcom que en quant en Messi faci un gol amb aquesta samarreta tots els nens del Barça se la voldran comprar. Quanta raó té.

Qui sap, potser si seguim així al final resultarà que a Barcelona haurem de començar a ser menys gay-friendly per no desentonar amb el Barça i els seus patrocinadors.

En fi, també el col·lectiu lgbt podia aprofitar això de la Qatar Foundation i aprofitar-ho demà per parla de l’homofòbia al futbol.

Per cert el nou disseny de la samarreta del Barça el trobo molt gai. Llàstima d’això de la FRANCO FOUNDATION, perdó, QATAR FOUNDATION.

Leave a Reply

