(BARCELONA GAY LIVE BLOG)

#DIACONTRAHOMOFOBIA EL SILENCI DE LA PENYA BLAUGRANA DE GAIS I LESBIANES

Fa uns anys quan em vaig assebentar que el Barça tenia una nova penya que era de gais i lesbianes em vaig alegrar molt. Donada l’homofòbia que hi ha al futbol m’era estrany entendre que pogués existir una penya així però tenint en compte que el Barça no és només futbol i que l’homofòbia al futbol es pot atacar almenys de dues maneres :no volent saber res del Barça com és el meu cas o involucrant-se per intentar canviar les coses al Barça.

Fa uns mesos aquesta penya va escriure el seu darrer post on mostraven la seva preocupació per l’acord entre el Barça i la Qatar Foundation: http://penyagl.blogspot.com/2010/12/preocupats-per-lacord-desponsoritzacio.html?spref=tw

És un article amb el qual em puc sentir prou identificat.

Ara bé, avui és el Dia Internacional contra l’Homofòbia i se suposa que qualsevol entitat seriosa lgbt ho hauria de tenir en compte i fer alguna cosa. Doncs bé, al web de la penya no veig que facin res. Si tenim en compte que un dels llocs on m’és homofòbia hi ha és al futbol i el Barça çes famós pel futbol i la penya és del Barça em sembla que aquesta penya tenia avui una oportunitat única per fer alguna cosa. I de fet no només la penya. Per exemple, aprofitant que avui és el Dia Internacional contra l’Homofòbia el Barça podia haver convidat a la penya als cactes que ha de fer avui.

Em sorprèn doncs que en un dia tan especial aquesta penya no faci res i encara en sorprèn més que en presentar-se aquesta samarreta no aprofiten per dir res!

En aquest post vull deixar doncs clar que quan un crea una penya de gais i lesbianes se suposa que aquesta penya vetllarà pels interessos de gais i lesbianes. I avui el que veig és que el blog d’aquesta penya no diu res de res.

Doncs a mi em sembla molt malament. per això és millor no crear cap penya gai i lèsbica. No us sembla?

Leave a Reply

