(BARCELONA GAY LIVE BLOG)

LA CONTUNDÈNCIA DE JOANA ORTEGA

Corner of Plaça de Catalunya with Passeig de G...

Image via Wikipedia

Una de les raons per les quals m’indigno és quan sembla que qui té cert càrrec és simplement per ser triada per una altra persona que li vol fer un favor per alguna raó. També m’indigno i molt quan a la política el dir que un té una carrera i no tenir-la no està penalitzat i pots continuar en un càrrec important tot embrutant la imatge del país.

En definitiva, que a Joana Ortega no la puc veure ni en pintura. I no pas perquè sigui de Ciu sinó per tot això que he dit.

Doncs bé, avui estava parlant del que farien els Mossos si havien de dispersa la protesta a la Plaça Catalunya i llavors, sense que vingués al cas, i dit d’una manera molt frivola i superficial ha dit que actuarien amb contundència. Llavors ha fet com un somriure i a dit que volia dir, amb rapidesa. Ha estat qüestió de pocs segons però ha quedat molt ben retractada. No m’estranya que amb gent així la Plaça Catalunya s’ompli de gent indignada. A mi m’és fàcil trobar indignació amb CiU però de ben segur que amb el tripartit anterior també hi havia raons per indignar-se. Per exemple, amb el fet que José Montilla fos el que es presentés per ser president!

En fi, un pot agradar més o menys d’Artur Mas i dle que fa però almenys intenta justificar el que fa però la Joana Ortega trobo que no està al nivell del seu càrrec. Com si que ho està, per exemple, Núria de Gispert. A la darrera persona que contractaria si tingués a una empresa seria a la vicepresidenta. Tan de bo, que jo estigui equivocat i que sigui millor política dle que sembla perquè jo només li veig superficialitat i frivolitat i arrogància. Em sap molt de greu per la gent que hagi de treballar a les seves ordres. Ho sento molt per ells i elles. Tinc la sensació que no deu ser gens agradable.

Leave a Reply

