(BARCELONA GAY LIVE BLOG)

ELS FILLS DE HAMAS I LA SAMARRETA DEL BARÇA

Fc Barcelona - Zaragoza

Image by Oh-Barcelona.com via Flickr

La gent de Hamas a la franja ocupada per Israel també tenen fills com tothom i també aquests fills deuen agradar de portar una samarreta.

Enguany, i gràcies al Barça i al saber fer de Guardiola i Rosell, hi ha una samarreta que odran portar i amb molt d’orgull: la del Barça.

Mentre a mi com homosexual em farà angúnia veure a qualsevol pel carrer que porti aquesta samarreta de la dictadura homòfoba de Qatar a mi em sembla que a la franza de Gaza governada per Hamas aquesta nava samarreta pot fer furor entre els fills de la gent de Hamas! Es una samarreta ideal ja que la Qatar Foundation está relacionada amb Hamas. Això ho van sentir ja fa uns mesos però acbo de llegir un article de fa uns dies que demostra la relació. Una relació per cert res amagada i que em pregunto si el FC BARCELONA desconeix o fa veure que no sap.

Hi ha una organització anomenada Islamic Development Bank (IDB). Doncs en un comité per donar uns premis la presidència l’ocupa un alt càrrec de la Qatar Foundation. IDB dóna fons als germans musulmans i a grups relacionats amb Hamas: http://www.familysecuritymatters.org/publications/id.9566/pub_detail.asp

No estic parlant de coses magades. Tot això es fa obertament.

O sigui que el Barça està fent publicitat d’una fundació que dins de Hamas i els germans musulmans és tota una institució.

No ho sé, però tinc la sensació que el Barça s’ha radicalitzat molt. Portar una samarreta amb publicitat d’una dictadura homòfoba i amb una fundació que es relaciona amb Hamas em sembla que no és el que espero jo d’un club de Barcelona. 

Leave a Reply

