(BARCELONA GAY LIVE BLOG)

INDIGNATS AMB TV3

TV3 (Catalonia)

Image via Wikipedia

Abans de continuar amb aquest post només vull dir que si faig un post sobre TV3 i no pas sobre altres cadenes no és pas perquè no estigui indignat amb unes i amb altres sí sinó simplement pel fet que la cadena que normalment veig és TV3. Que les altres siguin molt millor o molt pitjor m’és igual. Jo no comparo TV3 amb altres cadenes de TDT. Jo comparo TV3 amb el que jo crec que hauria de ser una televisió pública no només independent del govern de torn – crec que TV3 ho és com bé es va demostrar mentre governava Montilla – sinó que a més d’independent fos una televisió més plural i representativa.

La Catalunya dels carrers i la Catalunya de TV3 són dos móns gairebé oposats i és la Catalunya de carrer la que paga els impostos.

Estic cansadíssim que a TV3 ens parlin de penyes que té el Barça a la Xina o on sigui com quelcom positiu i al mateix temps sembla que els catalans que siguin del Reial Madrid sigun gairebé criminals. Com potser que quan gent de fora són del Barça sigui positiu i quan la gent d’aquí faci el mateix sigui negatiu? Dic això erquè estic fart que al Crackòvia posin a parir als del Reial Madrid. I després hi ha qui es queixa de Telemadrid.

Per no dir de la presència del col·lectiu lgbt a TV3. Sembla que gairebé només servint per personatges de sèries.

Però bé, en aquí volia parlar d’un lloc a Facebook per INDIGNATS AMB TV3: http://www.facebook.com/indignatsambtv3

Per cert, us heu fixat que a les sèries de TV3 sempre es repeteixen, UNA I UNA  ALTRA VEGADA, els mateixos actors i actrius?

Quantes hores ha dedicat TV3 contra l’homofòbia? Quantes hores ha dedicat a fet publicitat del Barça i dels sus suposats valors? Quants minuts dels que dedica al futbol ha dedicat a parlar de l’escàndol del possible suborn de Qatar 2022?

Potser hi ha gent que està indignada perquè creu que segueix les directrius del govern actual. Jo més bé tinc la sensació que TV3 segueix les seves pròpies directrius i això ho ha estat fent des de fa anys. I aquestes directrius tenen més a veure a com va néixer TV3 que ser una televisió que representi Catalunya.

Leave a Reply

