(BARCELONA GAY LIVE BLOG)

A BARCELONA ESTÀ PROHIBIT ANAR SENSE SAMARRETA PERÒ ES POT PORTAR UNA SAMARRETA AMB PUBLICITAT DE DICTADURA HOMÒFOBA I MASCLISTA

Aquest estiu, gràcies al Barça i també gràcies als nostres polítics, als carrers de Barcelona no podrem veure a cap xicot sense samarreta. Curiosament si que podrem veure a xicots portant una samarreta que fa publicitat d’una dictadura on l’homosexualitat està prohibida i els drets de les dones sota mínims.

Sembla ser que fer publicitat de dictadura homòfoba i masclista no està prohibit però si anar sense samarreta.

Estic indignadíssim. No sé pas que passarà aquesta Pride Barcelona 2011 però m’imagino que faran una excepció i la gent podrà anar sense samarreta.

Personalment he de dir que a mi no és que em fes molta gràcia veure gent sense samarreta pel centre de Barcelona però hi ha tantes coses que no m’agraden que mai se m’hagués prohibit el no anar amb samarreta.

Però trobo molt desagradable que com a homosexual ara em trobaré un munt de gent amb una samarreta que fa publicitat d’un lloc on els homosexuals van a la presó. I sobre això ningú diu res. Tanmateix algú que vulgui anar sense samarreta serà multat.

Fa poques hores he rebut un comentari en contra dels homosexuals i afalagant la nova samarreta del Barça i Qatar. Ho trobo molt trist que qualsevol homòfob de qualsevol part del planeta es pugui sentir més representat pel Barça que algú que viu a Barcelona però que no agrada de que es discrimini per raó d’orientació sexual.

No sé si sóc l’únic que me n’adona però el Barça NO FA RES, ABSOLUTAMENT RES, per lluitar contra l’homofòbia. Això vol dir que qualsevol persona homòfoba a nivell planetari es pot sentir representada per aquest equip. No tinc ni idea de quins valors parla el Barça quan parla dels valors. Jo com a homosexual em sento que aquest club de Barcelona prefereix abans els diners d’una dictadura homòfoba que fer un mínim acte de lluita contra l’homofòbia.

De fet l’homofòbia està tan instaurada en el món del futbol que fins i tot des del gran rival, el Reial Madrid, no trobareu cap crítica significant contra la samarreta amb la Qatar Foundation.

Ja fa dies que dic que estic preocupat pel que hagi pogut passat amb la Penya de Gais i Lesbianes del FC BARCELONA. El darrer post parlava sobre l’acord amb la Qatar Foundation tot mostrant la seva decepció. Des del desembre ja no han dit absolutament res! No ho entenc!

Després de l’acord amb la Qatar Foundation aquesta penya està muda. Fins ara havia pensat que aquesta penya no estava a l’alçada de la lluita ples drets lgbt però darrerament estic pensant que potser han rebut fortes pressions i per això han callat! No és normal que aquesta penya estigui tan callada. Se suposa que haurien de continuar com sempre o bé continuar amb grans queixes o si tan malament estn, doncs fent una dissolució de la Penya. però aquest silenci??

No cal dir que a TV3, de totes les hores i hores i hores i hores i hores que dediquen al Barça en cap moment dediquen ni un segon a que ha passat amb aquesta penya.

 

Leave a Reply

