(BARCELONA GAY LIVE BLOG)

THE END

Mai sabré si la tria d’un altre nom per aquest blog hagués fet d’aquest blog un lloc més popular. Després de rebre atacs en altres llocs vaig decidir obrir un nou blog. Al cap en va venir la paraula massaguei que em recordava a massaguer. Però vaig pensar que massaguei o massagai es podria entendre malament ja que dir massa gai semblava com trobar malament que una persona pogués ser “massa” gai. Llavors vaig pensar en un nom semblant però que m’agradés més que massagai. I aquest va ser muigai.

I així vaig obrir aquest blog fa uns mesos sense pensar que ami escriuria més de sis o set posts. Vaja, que va començar com quelcom espontani i sense pensar en un llarg recorregut.

Duran taquests mesos he parlat sobretot de la sèrie Gaixample i també he mostrat la meva contrarietat amb el fet que el Barça faci publicitat d’un emeirat dictatorial, homòfob i masclista.

Evidentment, aquest blog no ha aconseguit res i és per això que crec que ha arribat l’hora de tancar-ho i no fer més posts.  L’homosexualitat ja et posa dins d’una minoria dins de la societat. Però dins del col·lectiu lgbt sembla que també són una minoria perquè veig que això de la samarreta del Barça sembla que no indigna gaire al a comunitat lgbt. I si ho fa deu ser a la més íntima intimitat.

Per cert, no sé si molts homosexuals se n’adonen que el fet que a les eleccions no se’ns ataqui gaire als homosexuals no és pas perquè de sobte s’agi acabat l’homofòbia. El que passa és ara el feixisme la té agafada ara amb els immigrants. No tinc el més mínim dubte que si no tinguessin els immigrants per culpar-los de tot els feixistes de torn ens atacarien als homosexuals.

Esperant que algun dia al món rebi una primavera gai, muigai s’acomiada.

 

Comments are closed.