(BARCELONA GAY LIVE BLOG)

EL PRIDE BARCELONA NO EM REPRESENTA

Description unavailable

Tinc la sensació que donada la crisi i la indignació i la crispació que hi ha aquests dies fer el Pride Barcelona 2011 és bastant desaconsellable.

Donada l’actual situació econòmica em sembla que anar amb carrosses i de manera festiva pot ser mal vist per molta gent que no està per gaire festes ja que està indignada i potser també a l’atur.

Donat el clima actual d’indignació em sembla que seria molt més adient donar-li més importància a la manifestació que es fa des de fa dècades fins a la Plaça Sant Jaume. Em sembla que la societat en general estaria molt més receptiva amb gent que es manifesta perquè està indignada perquè encara estem envoltats d’homofòbia. Per altra banda el Pride, sincerament, el trobo totalment fora de lloc amb la que està caient.

Donat el clima que s’ha instal·lat a Barcelona només em puc imaginar un ambient hòstil contra el Pride Barcelona.

En un moment de retallades i d’una situació greu de crisi personalment no entenc  que es faci una mostra de festa i dispendi i desmersura pels carrers de Barcelona, tot sota la batuta de l’empressariat de viu dels clubs que regenta part de la comunitat lgbt.

Enguany ni m’apropraré a la rua del Pride perquè em sembla indignant la imatge de frivolitat que donarà.

Com a homosexual em sap greu que amb tanta crisi i austeritat la imatge que doni aquesta Pride és de que la comunitat lgbt està per sobre de la crisi i l’austeritat tot fent apologia de la desmesura.

Tanmateix, enguany em sembla l’any ideal per anar a la manifestació.

Tal com estan els ànims al país tinc la desagradable sensació que enguany el Pride Barcelona destacarà per haver estat un gran error el fer-ho, almenys, si es fa com els anys anteriors, és a dir, donant-li prominència a la frivolitat i part lúdica i passant completament de la part reivindicativa i de protesta.

Com homosexual un esdeveniment com el Pride portat per uns empresaris mai em representarà però enguany de fet fins i tot estic indignat del mal que pot fer a la imatge del col·lectiu lgbt.

Em sembla una falta de respecte fer una rua, amb el dispendi que això suposa, en els temps en qùe estem. Em sembla un error descomunal. I de fet amb l’ambient que es viu al carrer, gairebé em sembla una temeritat.

EN FI, QUE ESTIC INDIGNAT AMB AQUEST PRIDE QUE NO EM REPRESENTA

One response

  1. Molt bon post! totalment d’acord amb el que comentes. Aquest any, més que mai, jo també trobo que les festes del Pride no em representen (per no parlar del vídeo de l’himne d’enguany!).
    Al programa del Pride no es comenta en lloc la manifestació reivindicativa del dissabte però sí la rua del diumenge o la festa de l’escuma.
    Jo també estic indignada amb aquest Pride! aquest any no faltaré a la manifestació!

    June 20, 2011 at 12:30 pm

Leave a Reply

